§ 1 Organizator i czas trwania Programu „SALUT – program lojalnościowy Groupe Atlantic Polska”
- Organizatorem Programu „SALUT – program lojalnościowy Groupe Atlantic Polska”” („Program”) jest spółka Groupe Atlantic Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Płochocińska 99A, 03-044 Warszawa, wpisane do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000011295, o numerze NIP: 5242106779 oraz numerze REGON: 012834925, z kapitałem zakładowym w wysokości 7 264 000,00 zł („Organizator”).
- Program jest aktywny na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej w okresie od 22 kwietnia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku („Okres Trwania Programu”).
§ 2 Uczestnicy Programu
- W trakcie Okresu Trwania Programu, do uczestnictwa w Programie zaproszeni są instalatorzy urządzeń marki Atlantic, ACV, Austria Email oraz Orcon („Urządzenia”) kupionych w Polsce, których Organizator jest głównym dystrybutorem:
– prowadzący działalność gospodarczą zgodnie z obowiązującymi przepisami, specjalizujący się w instalacjach elektrycznych, sterujących i chłodniczych, koniecznych do instalacji Urządzeń;
– prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą lub działający w formie spółki prawa handlowego;
– mający swoją siedzibę na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej;
– dokonujący zakupów Urządzeń w celu ich dalszej odsprzedaży użytkownikom końcowym. - Prawo do Nagród, opisanych w § 7 Regulaminu, przyznawane jest po uzyskaniu wystarczającej liczby punktów zgodnie z postanowieniami Regulaminu, wyłącznie uczestnikowi, który przystąpił do Programu zgodnie z postanowieniami § 3 Regulaminu oraz spełniającemu wszystkie warunki opisane w ust. 1 powyżej („Uczestnik”).
- W przypadku przyznania Nagrody danemu Uczestnikowi, przysługuje ona wyłącznie temu Uczestnikowi. W przypadku, gdy Uczestnikiem jest spółka prawa handlowego, Uczestnik decyduje o osobach korzystających z Nagrody zgodnie z zasadami reprezentacji Uczestnika, jednak w przypadku Nagrody w postaci Szkolenia lub Wyjazdu zagranicznego, Organizator zastrzega, że co najmniej jedna osoba wyznaczona przez Uczestnika do uczestnictwa w Szkoleniu lub Wyjeździe Zagranicznym musi być instalatorem Urządzeń.
§ 3 Warunki Uczestnictwa w Programie
- Informacje na temat Programu dostępne są na stronie internetowej Programu: : www.salut.groupe-atlantic.pl („Strona Programu”).
- Uprawniony podmiot przystępuje do Programu poprzez rejestrację na stronie Programu w Okresie Trwania Programu. Rejestracja odbywa się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego dostępnego na podstronie Programu – https://salut.groupe-atlantic.pl/zarejestruj-sie/ („Podstrona Programu”; aktywny link do Podstrony dostępny jest na Stronie Programu) poprzez wypełnienie wszystkich wymaganych danych w formularzu, akceptację niniejszego Regulaminu za pośrednictwem udostępnionego formularza oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z organizacją i uczestnictwem w Programie.
- Uczestnik, po dokonaniu rejestracji w Programie oraz spełnieniu pozostałych warunków, o których mowa w ust. 2 powyżej, uzyskuje indywidualne konto. Organizator regularnie aktualizuje saldo punktów Uczestnika. Uczestnictwo w Programie oznacza akceptację przez Uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu.
- Warunkiem uczestnictwa w Programie oraz otrzymania Nagród jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z uczestnictwem i realizacją Programu zgodnie z postanowieniami RODO.
§ 4 Zasady organizacji Programu
- Celem każdego Uczestnika Programu jest zbieranie punktów zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, co umożliwia uzyskanie Nagród. Punkty przyznaje Organizator na podstawie ilości fabrycznie nowych Urządzeń zainstalowanych przez Uczestnika w Okresie Trwania Programu, z uwzględnieniem postanowień § 5 i 6 Regulaminu.
§ 5 Rejestracja Urządzeń zainstalowanych przez Uczestników
- Aby rozpocząć gromadzenie punktów w Programie, Uczestnik musi zarejestrować się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego dostępnego na Podstronie Programu – https://salut.groupe-atlantic.pl/zarejestruj-sie/ – podając wszystkie wymagane dane kontaktowe firmy oraz wyrażając zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
- Uczestnik, w celu rejestracji Urządzenia w Programie, loguje się na swoje konto na stronie https://salut.groupe-atlantic.pl/zaloguj-sie/ używając adresu e-mail podanego podczas rejestracji w Programie oraz hasła nadanego w procesie rejestracji.
- Przy rejestracji Urządzenia w Programie (zakładka „Zarejestruj urządzenie”) Uczestnik jest zobowiązany wprowadzić wszystkie wymagane informacje, w tym model Urządzenia, numer seryjny, rok produkcji, datę instalacji, numer karty gwarancyjnej, adres instalacji, nazwę i adres sprzedawcy Urządzenia, oraz załączyć zdjęcie tabliczki znamionowej Urządzenia.
- Każdy Uczestnik jest odpowiedzialny za samodzielną rejestrację Urządzeń.
- Po rejestracji Urządzenia, saldo punktów zostanie zaktualizowane w ciągu 5 dni roboczych.
§ 6 Przeliczanie na punkty Urządzeń zainstalowanych przez Uczestników
- Za każde fabrycznie nowe, zainstalowane u użytkownika końcowego i zarejestrowane przez Uczestnika w Okresie Trwania Programu Urządzenie (pompę ciepła), Uczestnik otrzymuje 1 punkt GAPs, pod warunkiem pozytywnej weryfikacji instalacji Urządzenia przez Partnera Serwisowego Organizatora.
- Za każde fabrycznie nowe, zainstalowane u użytkownika końcowego i zarejestrowane przez Uczestnika w Okresie Trwania Programu Urządzenie (kocioł), Uczestnik otrzymuje 0,5 punktu GAPs, pod warunkiem pozytywnej weryfikacji instalacji Urządzenia przez Partnera Serwisowego Organizatora.
- Za każde fabrycznie nowe, zainstalowane u użytkownika końcowego i zarejestrowane przez Uczestnika w Okresie Trwania Programu Urządzenie (rekuperacja), Uczestnik otrzymuje 0,5 punktu GAPs.
- Za każde fabrycznie nowe, zainstalowane u użytkownika końcowego i zarejestrowane przez Uczestnika w Okresie Trwania Programu Urządzenie (zbiornik ciepłej wody użytkowej od 400 litrów), Uczestnik otrzymuje 0,5 punktu GAPs.
- Uczestnik, po spełnieniu warunków przewidzianych Regulaminem, otrzymuje punkt za każde poprawnie zainstalowane w Okresie Trwania Programu Urządzenie, niezależnie od terminu przystąpienia do Programu, daty nabycia Urządzenia oraz terminu weryfikacji instalacji Urządzenia przez Partnera Serwisowego (po instalacji).
- Data zatwierdzenia Urządzenia na koncie Uczestnika oraz przyznania punktu za Urządzenie to data weryfikacji przez pracownika Groupe Atlantic Polska zdjęcia tabliczki znamionowej w terminie do 5 dni roboczych od rejestracji Urządzenia przez Uczestnika Programu.
- W przypadku negatywnej weryfikacji zdjęcia tabliczki znamionowej Urządzenia przez pracownika Groupe Atlantic Polska, punkt za zainstalowane Urządzenie nie zostanie przyznany.
- Organizator nie dopuszcza łączenia punktów przez dwóch lub większą liczbę Uczestników na jedno konto w Programie.
- Każdy Uczestnik ma dostęp do informacji o liczbie zgromadzonych punktów i zarejestrowanych Urządzeń na swoim koncie zgodnie z zasadami opisanymi w § 3 ust. 3 Regulaminu. W przypadku wykrycia nieprawidłowości w naliczaniu punktów, Uczestnik ma prawo zgłosić to Organizatorowi w ciągu 7 dni od otrzymania informacji o stanie punktów. Organizator po weryfikacji naliczania punktów podejmuje wiążącą decyzję co do ewentualnej korekty. Zgłoszenia należy kierować na adres e-mail Programu.
- W przypadku wymiany Urządzenia, za które Uczestnik otrzymał punkt w Programie, w przypadku wady Urządzenia objętej gwarancją Organizatora, Uczestnik nie traci punktów. W przypadku wymiany Urządzenia z winy Uczestnika, punkty za zwrócone Urządzenie zostaną anulowane, ale Uczestnik nadal ma prawo do punktów za nowe Urządzenie. Postanowienia niniejszego § 6 mają zastosowanie do nowego Urządzenia.
- Urządzenia biorące udział w programie to:
– pompy ciepła: IXTRA M, IXTRA M DUO, IXTRA M COMPACT, EXTENSA M, EXTENSA M, EXTENSA AI DUO R32, EXTENSA AI R32, LORIA AI R32, LORIA AI DUO R32, EXCELIA AI TRI DUO, EXCELIA AI TRI DUO HP, EXCELIA AI, EXCELIA AI TRI HP.
– rekuperacja: HRC MAX COMFORT, HRC OPTIAIR.
– kotły: ILEA SOLO, ILEA, ILEA EXCELLENCE, KOMPAKT HRE ECO, KOMPAKT HR ECO, NEXTRA, KURAMA EXCELLENCE, HEATMASTER 25 C EVO, HEATMASTER TC EVO.
– zasobniki C.W.U. Od 400 litrów: Smart 420, HRS 400, HRS 500, TSA 1CO500, TSA 2CO 500, SMART ME 400, SMART ME 600, SMART ME 800, CORFIRST, CORSUN 2, HRS INOX.
§ 7 Nagrody w Programie
- Aktualna lista Nagród w Programie („Nagrody”) oraz liczba punktów wymaganych do ich zdobycia dostępna jest poniżej oraz na Stronie Programu.
1 Punkt GAPs:
– Szkolenie – dowolne szkolenie dostępne w gamie szkoleń Groupe Atlantic Polska;
2 Punkty GAPs:
– TESTO 770-3 – amperomierz cęgowy;
– TESTO 760-3 – multimetr cyfrowy;
3 Punkty GAPs:
– TESTO 440 – zestaw z sondą wiatraczkową;
– TESTO 316-4 zestaw 1 – detektor czynników chłodniczych;
4 Punkty GAPs:
– TESTO 550s – podstawowy zestaw do pomp ciepła;
– Dyson Airwrap;
– Apple Watch 9;
– Hulajnoga elektryczna XIAOMI 4 Pro;
– Konsola MICROSOFT XBOX Series X;
5 Punktów GAPs:
– Stacja odzyskiwania czynnika chłodniczego;
– Apple iPad Air 2022;
– Gogle VR OCULUS Meta Quest 3 128GB;
– Dyson v15;
6 Punktów GAPs:
– Pompa próżniowa REFCO RL-4 65 L/MIN 50/60 HZ 220/240 V;
7 Punktów GAPs:
– Apple Iphone 15 Pro;
– Rower elektryczny INDIANA E-MTB 2.0 M19;
– Dron DJI Mini 4 Pro Fly More Combo;
8 Punktów GAPs:
– Analizator spalin Testo;
– Powiększony zestaw do pomiarów w systemach HVAC/R;
– Profesjonalny zestaw do pomp ciepła Testo;
12 Punktów GAPs:
– Airflow comboKit Testo;
15 Punktów GAPs:
– Wycieczka zagraniczna do Francji;
16 Punktów GAPs:
– Wycieczka zagraniczna do Gruzji;
19 Punktów GAPs:
– Rejs po Emiratach Arabskich;
70 Punktów GAPs:
– Toyota Aygo X;
120 Punktów GAPs:
– Toyota ProAce City. - Szczegóły Nagrody (m.in. marka, opcje wyposażenia, miejsce destynacji) pozostają w gestii Organizatora.
- Zdjęcia i grafiki Nagród umieszczone na Stronie Programu lub w materiałach reklamowych mają charakter poglądowy i mogą różnić się od rzeczywistego wyglądu.
§ 8 Zamiana punktów na Nagrody. Termin wydania Nagród
- Nagrody rzeczowe będą przekazywane Uczestnikom w ciągu 30 dni roboczych od momentu wymiany punktów na nagrodę (z wyjątkiem samochodów oraz wycieczek zagranicznych). Organizator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego wydania wybranej przez Uczestnika Nagrody, o ile jest ona dostępna.
- Nagroda w postaci samochodu będzie przekazana Uczestnikowi w ciągu 12 miesięcy od momentu wymiany punktów.
- Wycieczki zagraniczne (do Francji, Gruzji, na rejs statkiem) będą realizowane w dostępnych terminach podanych do wiadomości Uczestników nie mniej niż 60 dni przed realizacją. Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania wyjazdu w przypadku zgłoszenia się mniejszej liczby niż 10 chętnych Uczestników. W takiej sytuacji punkty zostaną zwrócone na saldo punktów Uczestnika, który będzie mógł je wymienić na inne nagrody.
- Uczestnik, który zgromadził odpowiednią liczbę punktów zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu, może złożyć Organizatorowi prośbę o wymianę punktów na jedną z dostępnych Nagród, zgodnie z ustępem 1 powyżej. Proces wymiany punktów w całości odbywa się za pośrednictwem strony www.salut.groupe-atlantic.pl
- Zgłoszenie chęci wymiany zgromadzonych punktów na Nagrodę spowoduje pomniejszenie stanu konta punktowego Uczestnika o ilość punktów potrzebną do otrzymania wybranej Nagrody.
- Uczestnik może dokonać wyboru Nagrody poprzez stronę internetową Programu w sekcji „Katalog Nagród”.
- Uczestnik ma prawo do uzyskania więcej niż jednej Nagrody w Programie, jeśli zgromadzi odpowiednią liczbę punktów.
- W przypadku braku dostępności wybranej przez Uczestnika Nagrody, Organizator poinformuje o tym Uczestnika w ciągu 30 dni roboczych od momentu wymiany punktów. W takim przypadku saldo punktów Uczestnika nie zostanie pomniejszone, a Uczestnik będzie mógł wybrać inną Nagrodę z aktualnej listy Nagród. Alternatywnie, Organizator może zaproponować Uczestnikowi inną Nagrodę o podobnej wartości. W razie wyboru zamiennika Nagrody, Organizator i Uczestnik ustalą szczegóły realizacji.
- Jeśli Uczestnik nie dokona wyboru Nagrody w ustalonym terminie lub zrezygnuje z Nagrody, nie przysługują mu żadne roszczenia wobec Organizatora.
- Uczestnikom, którzy otrzymali Nagrodę, nie przysługuje prawo do jej zamiany na inne świadczenie ani zmiany warunków Nagrody.
- Punkty i Nagrody nie mogą być wymieniane na pieniądze. Nie stanowią one również pieniądza elektronicznego.
- Po złożeniu przez Uczestnika prośby o wymianę punktów na Nagrodę, zmiana wyboru nie jest możliwa bez zgody Organizatora.
- Prawo do zbierania punktów i otrzymywania Nagród jest niezbywalne i nie może być przeniesione na inne osoby.
§ 9 Warunki wydania Nagród
- Organizator przewiduje różne sposoby przekazania Nagród Uczestnikom, w zależności od ich rodzaju, takie jak: wysyłka pocztą, pocztą elektroniczną, kurierem na adres Uczestnika, doręczenie przez przedstawiciela Organizatora lub indywidualne przekazanie w ustalonym miejscu i sposobie z Uczestnikiem. Ostateczną decyzję w sprawie sposobu przekazania Nagród podejmuje Organizator w terminie do 14 dni od wymiany punktów na nagrodę przez Uczestnika.
- Jeśli Uczestnikowi przysługuje więcej niż jedna Nagroda, Organizator może przesłać je łącznie.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakość i użyteczność otrzymanych Nagród przez Uczestnika, w tym za gwarancję lub rękojmię za ewentualne wady rzeczy będącej Nagrodą. Odpowiedzialność ta spoczywa na podmiocie udzielającym gwarancji (np. producencie, dystrybutorze). W przypadku, gdy Nagroda objęta jest gwarancją innego podmiotu niż Organizator, a ten dysponuje dokumentem gwarancyjnym, Organizator przekaże Uczestnikowi taką gwarancję. Jeśli do skorzystania z gwarancji wymagane jest udokumentowanie zakupu Nagrody, Uczestnik może zwrócić się do Organizatora o kopię tego dokumentu.
- Wyjazdy zagraniczne (czas trwania 6 dni) zaplanowane zostaną do 31 grudnia 2024 r. Organizator poinformuje Uczestników, którzy wybrali tę Nagrodę i spełniają warunki określone w Regulaminie, o dokładnej dacie wyjazdu najpóźniej 60 dni przed jej rozpoczęciem.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany daty wyjazdów zagranicznych z powodów niezależnych od niego, uniemożliwiających lub znacznie utrudniających ich organizację, w tym z uwagi na bezpieczeństwo Uczestników, włączając w to siłę wyższą. W takiej sytuacji Organizator poinformuje Uczestników drogą mailową lub telefoniczną o podjętej decyzji, niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzonej informacji o przeszkodzie. W przypadku odwołania wyjazdu zagranicznego punkty zostaną zwrócone na saldo punktów Uczestnika.
- Uczestnik może zrezygnować z wyjazdu zagranicznego nie później niż 50 dni przed rozpoczęciem wycieczki. W takiej sytuacji punkty wrócą na saldo Uczestnika, który będzie je mógł wymienić na inne nagrody. Odwołanie uczestnictwa w terminie krótszym niż 50 dni przed rozpoczęciem wyjazdu zagranicznego, wiąże się z utratą punktów.
- Uczestnik jest zobowiązany podać dane Uczestnika Wyjazdu Zagranicznego nie później niż 50 dni przed rozpoczęciem Wyjazdu.
§ 10 Reklamacje i uwagi
- Wszelkie reklamacje lub uwagi dotyczące Programu mogą być przesyłane wyłącznie w formie pisemnej na adres siedziby Organizatora lub drogą korespondencji e-mail na adres e-mail Programu (promocja@groupe-atlantic.com). Reklamacje i uwagi powinny zawierać dane identyfikacyjne Uczestnika oraz dokładny opis przyczyny reklamacji.
- Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie, nie później niż 7 dni od zaistnienia przyczyny uzasadniającej reklamację.
- Organizator udzieli odpowiedzi na reklamację lub uwagę Uczestnika w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania. Brak odpowiedzi w tym terminie nie oznacza automatycznego uwzględnienia reklamacji lub uwagi.
- Decyzja Organizatora w sprawie reklamacji lub uwagi Uczestnika jest ostateczna i wiążąca. Organizator może jednak zmienić swoją decyzję w przypadku pojawienia się nowych okoliczności, nieznanych w chwili podjęcia pierwotnej decyzji.
§ 11 Ochrona Danych Osobowych
- Administratorem danych osobowych Uczestników Programu jest Groupe Atlantic Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Płochocińska 99A, 03-044 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000011295, posiadająca NIP: 5242106779, REGON: 012834925. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z Organizatorem za pomocą adresu e-mail: promocja@groupe-atlantic.com.
- Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wyłącznie w zakresie niezbędnym do celów Programu, w tym do rozpatrywania reklamacji.
- Dane osobowe Uczestników Programu, o których mowa w niniejszym Regulaminie, są przetwarzane przez Organizatora na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) tj. na podstawie zgody Uczestnika na przetwarzanie jego danych osobowych w celu wzięcia udziału w Programie. Dane osobowe Uczestnika będą przechowywane przez czas trwania Programu oraz okres 3 lat po zakończeniu Programu, w każdym razie jednak nie później niż do czasu cofnięcia zgody przez Uczestnika;
b) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu rozpatrywania skarg i wniosków oraz odpowiedzi na pytania Uczestników oraz Laureatów a także w celu prowadzenia przez Organizatora marketingu bezpośredniego. Dane osobowe Uczestnika będą przechowywane przez okres 3 lat od dnia ostatniej komunikacji z Uczestnikiem, którego dane dotyczą;
c) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Organizatorze, wynikających z przepisów podatkowych i rachunkowych. Dane osobowe Laureata będą przechowywane do czasu upływu terminu przedawnienia, zgodnie z przepisami lecz nie dłużej niż 6 lat. - Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do uczestnictwa w Programie.
- Uczestnik ma prawo dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia oraz sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych. Ma również prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie.
- Dostęp do danych osobowych mają jedynie upoważnieni pracownicy i współpracownicy Organizatora.
- Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 12 Postanowienia końcowe
- Informacje o Programie można uzyskać w siedzibie Organizatora.
- Wszelkie treści zawarte w materiałach dystrybuowanych przez Organizatora, a dotyczące Programu mają charakter jedynie informacyjny. Moc wiążącą dla Organizatora i Uczestników mają jedynie postanowienia niniejszego Regulaminu.
- Organizator zastrzega sobie prawo powierzenia wykonania poszczególnych czynności organizacyjnych, administracyjnych i innych w ramach realizacji Programu wybranemu przez siebie podwykonawcy.
- Zobowiązanie Organizatora do komunikacji z Uczestnikami obejmuje wyłącznie terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niezawinione przez Organizatora działania lub zaniechania Poczty Polskiej lub innych operatorów pocztowych, kurierskich lub za wadliwe, niezawinione przez Organizatora działanie systemów teleinformatycznych przeznaczonych do komunikowania się na odległość. Wszelka korespondencja do Uczestnika oraz wysyłka Nagród będzie kierowana przez Organizatora na adres pocztowy lub adres-email wskazany przez Uczestnika w chwili rejestracji w Programie. W przypadku zmiany adresu Uczestnik obowiązany jest powiadomić o powyższym fakcie pisemnie Organizatora na adres jego siedziby lub za pośrednictwem poczty e-mail
- Wszelka korespondencja kierowana do Uczestnika na jego dotychczasowy adres pocztowy lub e-mail będzie uważana za skutecznie doręczoną do czasu otrzymania przez Organizatora w/w pisemnego zawiadomienia o zmianie. Przyjmuje się, że osobą upoważnioną do odbioru korespondencji, w tym Nagród, jest osoba dostępna i odbierająca korespondencję pod adresem wskazanym powyżej.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprzyznanie Nagrody Uczestnikowi niespełniającemu warunków do jej uzyskania, anulowanie tej Nagrody, niedostarczenie Nagrody Uczestnikowi, brak możliwości skorzystania z Nagrody lub jakiekolwiek inne niedogodności Uczestnika, jeżeli nie wynikało to z zawinionego działania Organizatora lub jego podwykonawców. W szczególności Organizator nie ponosi odpowiedzialności za decyzje administracyjne, orzeczenia sądu, skutki decyzji jakichkolwiek władz państwowych (w tym państw obcych) i inne niezależne od niego zdarzenia, w tym dotyczące Uczestnika (sprawy osobiste Uczestnika, objęcie Uczestnika kwarantanną, stan zdrowotny Uczestnika, skutki będące następstwem naruszenia przepisów prawa przez Uczestnika, decyzje odmawiające wjazdu na terytorium danego kraju, decyzje w przedmiocie ekstradycji itp.). Organizator nie ponosi również odpowiedzialności za skutki niepoinformowania, opóźnienia w poinformowaniu o szczegółach Nagród (w tym organizacyjnych), niedostarczenia lub opóźnienia w dostarczeniu Nagrody lub jakiejkolwiek innej korespondencji kierowanej do Uczestnika – spowodowane działaniem lub zaniechaniem operatorów pocztowych, kurierskich, telekomunikacyjnych lub wadliwym działaniem systemów teleinformatycznych przeznaczonych do komunikowania się na odległość, chyba że to wadliwe działanie zostało zawinione przez Organizatora.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zdarzenia mające miejsce podczas lub w związku z realizacją Nagród, z wyłączeniem sytuacji zawinionych przez Organizatora.
- Nagrody przewidziane w niniejszym Regulaminie stanowią przychód Uczestnika Programu zgodnie z Ustawą z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. Dz.U. 2022 poz. 2647, z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2587, z późn. zm.). Organizator informuje, że nie jest płatnikiem podatku dochodowego należnego z tytułu Nagród uzyskanych przez zwycięzców będących przedsiębiorcami. Uregulowanie zobowiązań podatkowych z tytułu przychodu z prowadzonej działalności gospodarczej tj. z tytułu uzyskanych Nagród ciąży wyłącznie na Uczestnikach.
- Niestosowanie się lub naruszenie przez Uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu powoduje wykluczenie danego Uczestnika z Programu, utratę zgromadzonych punktów i uprawnia Organizatora do odmowy przyznania temu Uczestnikowi Nagrody oraz powoduje wygaśnięcie jakichkolwiek innych roszczeń wykluczonego Uczestnika w stosunku do Organizatora związanych z Programem. Wiążącą i ostateczną decyzję o usunięciu z Programu podejmuje Organizator bez udziału Uczestnika. O tym, czy Uczestnik ma możliwość powrotu do Programu, czy też nie, w tym czy zachowuje zgromadzone dotychczas punkty, decyduje Organizator na pisemny wniosek Uczestnika. Wniosek, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym Uczestnik, powinien zgłosić w terminie 7 dni od dnia uzyskania informacji o usunięciu pod rygorem utraty możliwości zgłoszenia wniosku. Wnioski należy kierować na adres siedziby Organizatora lub na Adres E-mail Programu.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za okresowy brak lub złe funkcjonowanie Strony Programu jak również za ewentualne szkody powstałe na skutek przerwania transmisji danych z witryny do Uczestnika Programu i w odwrotną stronę.
- Postanowienia niniejszego Regulaminu są podstawą prowadzenia Programu. Niniejszy Program nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, ani loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku (przeprowadzenie losowania) w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 o grach hazardowych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 227, z późn. zm.).
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany zasad Programu, w tym treści niniejszego Regulaminu (w tym w zakresie przyznawanych Nagród czy zasad punktacji) bez podania przyczyny, za stosownym powiadomieniem umieszczonym na stronie Programu od daty wyznaczonej przez Organizatora, nie wcześniejszej niż dzień upublicznienia zmiany na Stronie Programu lub w przypadku niepodania daty, od dnia upublicznienia zmiany na Stronie Programu. Zmiana taka nie będzie naruszać definitywnie nabytych praw Uczestników. Uczestnik ma prawo złożenia oświadczenia o rezygnacji z dalszego udziału w Programie w związku ze zmianą zasad Programu, w tym treści Regulaminu. Oświadczenie o rezygnacji z dalszego udziału w Programie powinno być doręczone na adres Organizatora lub na Adres E-Mail Programu jest równoznaczne ze zrzeczeniem się roszczenia o Nagrody przewidziane w Programie.
- We wszystkich sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem wiążącą decyzję rozstrzygającą podejmuje jednostronnie Organizator zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Niniejszy Regulamin w pełnym brzmieniu jest dostępny do wglądu dla Uczestników na stronie https://salut.groupe-atlantic.pl/
- W sprawie Programu można się kontaktować z Organizatorem, wysyłając korespondencję na adres e-mail: promocja@groupe-atlantic.com
- W przypadku skierowania korespondencji na inny adres e-mail niż wskazany w ust. 14 powyżej lub skierowania ewentualnej korespondencji pisemnej na adres inny niż adres siedziby Organizatora, Organizator zastrzega sobie prawo do nieudzielenia odpowiedzi i uznania korespondencji za niedoręczoną, ze wszystkimi skutkami z powyższego wynikającymi, w tym uznaniem, że doszło do uchybienia przez Uczestnika przewidzianym w Regulaminie terminom.
- Wszelkie spory wynikające z niniejszego Regulaminu będą załatwiane w pierwszej kolejności polubownie. W przypadku gdy, strony nie będą w stanie rozwiązać sporu polubownie, spór będzie rozstrzygnięty przez Sąd właściwy dla siedziby.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 22 kwietnia 2024 r.